joi, 10 decembrie 2009

As you adequately put, ... the problem is choice.

Urc caltinadu-ma pe scarile ce duc in jos la supermarket-ul "Coop", dupa ce am acordat prioritate (tot clatinandu-ma) unei tinere la vreo 70 de primaveri, care imi zambeste cu cati dinti poate. Vroiam sa cumpar niste apa, dar cum nu aveau am optat resemnat pentru niste beri. La casa, elvetianul din fata mea, de culoare afro-americana a cumparat o ciocolata. Alba !
Am un moment cosmic de revelatie profunda ! Este oare posibil ca ciocolata alba sa existe doar pentru a avea si negrii cum sa se murdareasca pe maini cand o mananca ?

Spuneam la un moment dat, din spatele unui zid de beri menite sa ma protejeze de chelnerita cea rea dintr-un oarecare bar, ca : "Toate povestile de success au un numitor comun. Oamenii care nu au abandonat si au avut abnegatia de a merge mai departe in orice circumstante ! Every great story on the planet happened when someone decided not to give up, but kept going no matter what !". Mi se pare strigator la cer de simplu si evident !
Cea mai simpla cale de a prezice viitorul, este sa-l faci tu ! SBB CFF FFS, cat de logic e !

Urmatoarea poza a fost facuta in autobuzul elvetian. Observati, va rog, in partea din dreapta-sus cate ciocane pentru spargerea geamului in timp de urgenta exista ...










La noi ... din cate imi reamintesc, exista doar unul. Mi se pare izbitor de asemanator cu mersul tuturor lucrurilor in tara noastra. Scapa cine poate si fiecare pentru el. Prevad din timp o depresie cumplita la reintoarcerea mea pe meleaguri carpato-danubiano-pontice-extreme-si-lipsite-de-armonie.

Ma cuprinde tara asta ... devin elvetian pe bere ce trece. Mi se pare atat de natural sa existi politicos si om. Repet intrebarea din articolul precedent, ce te costa sa spui "multumesc" ? Noi nu o facem pentru ca desi nu costa nimic, nu aduce nici un castig. Coplesitor de trist !

Nu ! Refuz sa revin in intuneric dupa ce am vazut lumina ! Voi schimba lumea, incepand cu mine !

In mintea ta se afla tot universul ! Si daca e asa, este evident ca tot acolo se afla si raiul si iadul. Acolo se afla fericirea, tristetea, ploaia si incontestabilul potential creativ al omului. So SBB CFF FFS ... it's a problem of choice !

Cand eram mai tanar am avut un caine ! Nu ma intrebati. Atat de multe am avut de invatat din acea experienta (completa inutilitate a orgoliului in viata, dedicare exhaustiva, etc.), incat si acum ii sunt recunoscator.
Insa cel mai biblic moment din acea perioada este ca imi formasem un scop in viata : Doream sa devin omul acela care, catelul meu credea ca sunt !
Pentru ca in general in viata tindem sa exageram ceea ce nu suntem, asa cum probabil, fara sa stim uneori, subestimam ceea ce avem.

Sediul "Siemens Academy" din Belp se regaseste pe "AmamemnonementalermemnonlemonGrase 43". Mereu ma comport ca un oligofren in faza terminala cand pronunt numele ei. Primului care o propunta corect ... dau o bere !




Iar astazi, dupa ce am zambit tuturor oamenilor la plecarea de la curs, din statia de autobuz elvetian, se vedeau in departare ... Alpii. Pe cat facem pariu ca daca nu salutam zambitor nu-i vedeam ?





Suntem ceea ce suntem si ceea ce facem, pentru ca daca nu ar fi asa, am fi altundeva si am face altceva. Simplu :)
Cu toate acestea, extrem de important de retinut la final este ca timpul este intr-adevar unica resursa a noastra pe acest pamant. Este singurul consumabil. Orice altceva poate fi ulterior convertit din (sau in) timp. Cu toate acestea, decizia de moment este cea care guverneaza fortat si iremediabil fiecare clipa. 


It’s not about time, it’s about choices.

How are you spending your choices?

2 comentarii:

  1. Cel mai frumos post dintre toate a scapat in mod inexplicabil fara niciun comentariu. Rectific.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumescu-ti, Ovidiule om, dar si prieten-balaur. Adevarat cuvanti ! Si mie imi place mult text-ul de mai sus, desi l-am scris eu.

    RăspundețiȘtergere