vineri, 18 decembrie 2009

The End !

Play si cititi mai departe...



Everything that has a beginning ... has an end !


Stimati si fideli cititori, a venit si clipa incarcata de total regret, in care trebuie sa parasesc acest mic colt de paradis. Depresia cumplita pe care am prevazut-o cu cel putin o saptamana inainte este dupa colt, iar disperarea ca ma intorc la urat, frig, nesimtire si rau ... imi intuneca usor avantul catre mai bine. Insa ramaneti demni si fermi, pentru ca eu sunt balaur-elvetian si voi alege sa ma intorc acasa mai degraba fericit si cu caldura-elvetiana in suflet, decat trist si deprimat.

Ma inclin si multumesc foarte frumos, cu plecaciune adanca, persoanelor care au fost alaturi de mine in toata aceasta perioada petrecuta pe meleaguri de vis elvetian, incepand cu Adizda, Florin, Ovidiu, Andreea, Claudiu, Bogdan, Petru, Mihai, Alex, Octavian, soferul de autobuz, tanti de la receptie, copiii din statie, tipa de la bar, elvetianul din sufletul fiecarei persoane cu care am avut privilegiul sa ma intalnesc in aceasta tara incredibil de frumoasa la suflet si tuturor cititorilor fideli ai acestui blog. But nevertheless, ... everything that has a beginning ... has an end !

In schimb ... every new beginning comes from some other beginning's end ! And, ... there are two mistakes one can make along the road to truth ... not going all the way, and not starting !


Multumesc prieteni ! Fara voi nu aveam cui sa scriu sau nu mai scriam deloc. Daca randurile gasite aici au descretit macar o frunte, atunci acest blog si-a atins pe deplin scopul, iar eu mai adaug o fapta buna la cutiuta elvetiana de fapte bune pe care mai nou o port mereu cu mine. Multumesc !

Am depasit cu siguranta "limita" lucrurilor pe care le-am facut pentru prima oara in viata, intr-un interval foarte scurt de timp ...

Am condus pentru prima data pe o autostrada ! Am inchiriat pentru prima oara o masina de la "Hertz", am vizitat un oras in care exista Parlamentul European, am salutat timp de 3 saptamani pe toata lumea din autobuz si mi s-a raspuns cu zambet si caldura, am condus o masina de putere de care m-am indragostit la primii kilometrii, am mers printr-un tunel cu masina in tren, am baut pentru prima data o bere la volan aflandu-ma in continuare in legalitate, am mers pe langa pamanturi exploatate total, am vazut piscuri inzapezite, dealuri viticole si apa pana la linia orizontului in acelasi 360 grade, am atins de la zero pentru prima oara suta de kilometrii in mai putin de 10 secunde (consumand in acelasi timp un sfert de rezervor), am trait 3 saptamani intr-o tara in care fumatul este interzis oriunde (mai putin pe strada - si da, mereu am iesit din bar sa fumez afara !), m-am bucurat frumos cand am lasat babute sa intre in fata mea la rand, am baut pentru prima oara 0,75L de vin (singur) la cantina in timpul job-ului, fara sa existe nici macar cea mai mica problema in acest sens (ba chiar trainer-ul mi-a sugerat sa fac asta), am incercat sa agat o tipa intr-un bar, fara sa cunosc nici macar o limba pe care ea o vorbea, am platit 2 Franci sa mictionez in Urimat, am baut "Christmas Beer" intr-un pub adevarat, am trait timp de 3 saptamani fara sa ma supar sau sa ma enervez pe ceva sau cineva (deci se poate !), am fost la muzeul lui Einstein si am inteles pe deplin Teoria Relativitatii, am platit pentru prima oara in viata mea o suma fabuloasa doar pentru a avea internet, nu am aruncat timp de aproape o luna nimic pe strada, m-am purtat civilizat si politicos neasteptand nimic inpoi, in schimb am primit inzecit respect, am devenit balaur-elvetian, am ingurgitat mancare compusa de mine la "China Imperial", am facut blat-ul o statie de autobuz pentru ca nu stiam ca elvetienii nu au compostoare in mijlocul de transport, ci doar in toate statiile, am baut pentru prima oara Weissbier de culoare neagra (WTF SBB OMG CFF FFS ! Weiss = alb), am mancat McShrimp de la McDonalds si m-am inteles cu tipul in franceza (iar eu nu stiu franceza !), am oferit cu succes informatii unor turisti intr-un oras pe care il cunosteam de abia doua saptamani, am jucat pentru prima data sah in parc pe tabla de 10x10 metrii, cu piese cat mine, am iubit, am cantat si am baut bere in acelasi timp intr-o camera de hotel fara internet, am ajuns timp de 3 saptamani la munca in fiecare zi la fix 08:28, cu o precizie de ceasornic-elvetian, mi-am facut un nou prieten intr-o tara despre care citisem doar in carti, am invatat despre un produs nou extrem de tare si am luat 3 diplome in 3 saptamani de curs, am baut pentru prima oara Sake, am vazut un restaurant ce te plimba prin tot orasul pe liniile de tramvai, am mancat fara nazuri la cantina pentru prima data meniu vegetarian si mi-a placut la nebunie, am trait, am ras si m-am bucurat, m-am lasat absorbit de cultura si civilizatia unor oameni ... pana cand indraznesc sa cred ca am ajuns unul dintre ei ... si multe, multe altele ...

I do the very best I know how - the very best I can; and I mean to keep on doing so until the end.

Cand a fost ultima oara ... cand ati facut un lucru pentru prima oara ?

Please remember that life is not measured by the breaths we take, but by the moments that take our breath away. Mereu am crezut ca fiecare final este defapt un nou inceput. Poate de-aia e pamantul rotund :)

"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter and stop loving everything in this world."
Martin Luther King, Jr.

"There will come a time when you believe everything is finished. That will be the beginning."
Louis L'Amour

Blog Status upgraded to : Closed.

Pentru ca ne schimbam pe zi ce trece. In fiecare moment. Si uitam mereu ceea ce am fost si uneori unde ne indreptam. No river can return to its source, yet all rivers must have a beginning. The seed never sees the flower !


And because the world is round, don't ever lose hope !
There is always morning ... somewhere in the world !



A journey of a thousand leagues begins with a single step.
The beginning ... is always today !


6 comentarii:

  1. It was an honor, sir !

    Placerea a fost numai de partea mea.

    And further more, the honor is still mine !

    Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Si aici, tanti care conduce autobuzul zambeste si te saluta politicos. Da prioritate tuturor si nu intatzie niciodata.
    Dar pana nu am citit blogul tau, nu i-am dat importanta. Mersi Andrei, acum vad mai clar!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa ne vedem cu bine, balaure-elvetian! :)

    RăspundețiȘtergere