marți, 1 decembrie 2009

Pietonii si consola OpenScape Xpert

Belp-ul este un oras mic de langa Berna. Cam ce vrea sa fie Harman-ul pentru Brasov. Diferenta este ca Harman-ul nu are nimic din ce are Belp-ul, motiv pentru care l-au declarat cartier si s-au spalat pe maini.
Regasesc aici o mica metropola perfect autonoma, cu tot ce-i trebuie unui oras elvetian care se respecta.
Aspect inedit: exista multiple treceri de pietoni, marcate ocazional si cu un semn de circulatie ce rasare vertical pe marginea drumului. Ceea ce consideram la inceput doar o fericita coincidenta, s-a dovedit intr-un final a exista ca regula nescrisa de bun simt elvetian. Toate masinile dau prioritate tuturor pietonilor, indiferent de varsta, sex, natie sau marimea penisului la purtator (*1). Fara exceptie si miraculos de impresionant !
Imi amintesc (vag) ca in Romania prioritatea se calculeaza dupa marimea masinii, care este imbucurator de invers proportionala cu marimea (*1) si/sau capacitatea locativa a creierului in neuroni.

Apopos, mi-am luat un bumerang nou ... cum scap de cel vechi ?

Fara sa exagerez din cauza euforiei unui nou element din viata mea, declar pe proprie raspundere si cu mana pe bere ca produsul pe care am ajuns aici este cel mai tare lucru pe care am privilegiul sa-l experimentez la viata mea.

Se numeste "Hector". Pe numele lui complet: OpenScape Xpert 6010p. Priviti doua bucati in functiune ...

(click pentru a vedea poza mare)


Cele mai mari sticle de bere (de sticla, la sticla si din sticla) regasibile in magazinele elvetiene sunt la fiola (0.33L). Si va spun asta pentru ca atunci cand se rezuma la bere, marimea chiar conteaza !
Dimineata in Elvetia incepe la ora 07:30. Dupa dus imi dau drumul pe scari catre receptie. Chinezoaica ne asteapta ireversibil cu zambetul pe buzele chinezesti. In sala de mese de la parter, vorba colegului de la Siemens cu care sunt aici : Micul Dejun la hotel a fost exceptional, cu singura remarca ca a lipsit cu desavarsire.

Revenind la bere (evident), ca sa fie clar in ce conditii inumane traiesc aici, priviti cea mai buna varianta (calitate / pret * cantitate) pentru care pot opta la supermarket-ul de langa mine (btw, au macar magazine in Harman ?) :


 (Da ! Ceea ce se reflecta din ecranul HTC-ului este tot o bere :) Alta !

Niciodata nu nimeresc moneda care poneste caruciorul din supermarket. Apropos, ii spune "Coop". Supermarket-ului ! Ba e prea mare (promit in curand poze cu monedele lor !), ba prea ciudata ... si am observat ca [virgula] cu bancnote nu merge. In schimb, singura moneda cu care am reusit sa deblochez vagonasul pe roti este ... o moneda de 50 bani !
Ce dracu ma faceam daca nu eram roman, in tara asta plina de putin ?

La cantina "Academiei de Invataturi Siemens" au mancare neasteptat de buna, tinand cont de aspectul ciudat de dubios. Cantina ...



Exista zilnic 3 variante de papa. Prima este mereu vegetariana, insufland o reticenta naturala si sanatoasa fata de romanul flamand si "atletic" de selectiv in mancare. A doua varianta contine (uneori) si carne. Daca te regasesti nemultumit de primele doua propuneri, poti opta pentru varianta numarul 3: o mancare gatita "la cerere" pentru care trebuie sa astepti 10-15 minute, cu avantajul ca vine dupa placerea stomacului si a papilelor tale gustative (impregnate inevitabil si iremediabil cu berea permisa in timpul mesei). Sau poate o salata ? ...



Da ! Salatele sunt exceptionale, de la aspectul de prezentare pana in varful morcovului plin de carotina, pentru care orice iepure ar face schimb cu mine pe capacitatea lui de reproducere ultra-rapida. Astazi am optat pentru un "Herschmitterlumberextreemerexorbitantencusnitzelensipastelecusosdeasuprapluscastravetiisote".



Cat despre laboratorul nostru, gasesc ca nu am cuvinte pentru a descrie abnegatia elvetienilor pentru perfectiune. Nu ai unde sa te caci de atatea HiPath-uri. Sunt la tot locul ... pe sub masa, langa masa, sub servetel, in tonomatul de cafea, pe masa, la masa si nu ma indoiesc de faptul ca trainer-ul nostru (care arata fix ca Robin Williams) nu are una in buzunarul de la pantof. Revin cu poze cu el, pentru ca evident mi-a fost usor rusine sa il orbesc azi cu aparatul, only to prove a point. Stie si el cu cine-l confunda lumea mereu !

Holul interior din cladirea "Siemens Academy / Belp" ....



A se observa verdele ! ;)



S-a demonstrat fizic, matematic si obstretic ca 100% din lucrurile pe care nu le faci in viata, nu se vor intampla ! Mi-am regasit iubirea vietii mele aici in Belp. Suna ciudat, dar fac pariu pe 3 beri ca pot sa demonstrez valoarea pozitiva de adevar a afirmatiei de mai sus. O cheama ca pe mine ! Atat.

Acordul de Confidentialitate pe care l-am semnat cu Siemens Enterprise Communications nu-mi permite sa dau mai multe detalii despre produsul pe care il invat acum, dar pot spune cu siguranta ca ideologia lui se pliaza perfect pe proiectia mea asupra viitorului in comunicatii eficiente si "naturale" (precum primul meniu de la cantina Siemens Academy / Belp. Nu "Siemens Training Center", da ? Ci Siemens Academy !).


Vis-a-vis de situatia din Romania, cu mana pe bere declar trist ca : daca totul se bazeaza pe "un ochi pentru un ochi" atunci nu putem ajunge decat la ceea ce avem deja ... o lume complet oarba :(

"Neither a lofty degree of intelligence nor imagination nor both together go to the making of genius. Love, love, love, that is the soul of genius." - Wolfgang Amadeus Mozart.                 (o cheama Andreea)

Problema este ca poti face orice iti doresti pe lumea asta, doar daca reusesti sa-ti doresti chestia respectiva mai mult decat reusesc sa si-o doreasca altii.


Am scris atat de mult in aceasta seara pentru ca nu am avut timp sa scriu mai putin !

Consider ca pacea eterna pe pamant si echilibrul armonios al lumii in care traim, nu se vor concretiza in realitate decat atunci cand fiecare dintre voi veti reusi sa traiti permanent sentimentele pe care le traiesc eu acum.

Cu Bere si "La Revedere" !
Asta pentru ca mi-e sete si rimeaza.

3 comentarii:

  1. maestre, atentia distributiva ma face sa te intreb neincetat ce hram poarta aceasta minunatie a naturii? are pe jumate bogatia de neintelesuri pe care o perfectiona cu atata ardoare "raposata"?
    ma imbucur singur ca stupidu in ceea ce priveste fericirea ta, si sper sa te ajute energia nebanuita a universului [unii ii zic dn-zeu (cu d mic)] sa iti gasesti pacea si linstea interioara pe care deziderezi sa o meriti.

    P.S. : Do i sound gay?

    Restecp

    RăspundețiȘtergere
  2. "If you can talk with crowds and keep your virtue,
    Or walk with kings - nor lose the common touch;
    If neither foes nor loving friends can hurt you;
    If all men count with you, but none too much;
    If you can fill the unforgiving minute
    With sixty seconds' worth of distance run -
    Yours is the Earth and everything that's in it,
    And - which is more - you'll be a Man my son !"

    1-1 :)

    Ingioi laif!

    RăspundețiȘtergere
  3. imba post.
    da' cine-i andreea? :-s

    @Octy: nici tu nu esti sanatos... :) ah, si gz pentru masina.

    RăspundețiȘtergere