joi, 10 decembrie 2009

Pietre cu nume la bere

Ma trezesc discutand aprins cu tipa de bar, de ceva timp. Ea nu stie engleza, iar eu nu stiu franceza. Ne intelgem in schimb de minune cand vine randul sa mai luam un rand. Ii spun ca arata frumos, evident din gesturi, si simt o fericire elvetiana la gandul ca in tara imi luam o palma peste fata la asa ceva. Fetele de aici e elvetian ! Rade si imi spune ceva. Nu inteleg nimic, dar am impresia ca vrea sa-mi comunice ca sunt "balaur". Gandesc intr-unul dintre capete(le de balaur) a purcede catre toaleta atat de primitoare, in scopul formarii, cu ajutorul altui cap (de balaur), al spatiu aferent ingurgitarii unei alte beri (folosind alt cap de balaur) in compania si mai frumoasei frantuzoaice. Tot ce sper este ca niciunul dintre capete(le de balaur) nu se trozneste in cur.
La intoarcerea din taramul eliberarii, comand ca din intamplare o bere, iar povestea ce a urmat nu cred ca o poate nara decat frantuzoaica elvetiana de care nu am cum sa mai dau (pentru ca evident nu stiu nici macar cum o cheama). Eu nu pot nara pentru ca eu am "I/O Error" pe segmentul respectiv de date.
Ies din barul in care va jur ca nu stiu cum am ajuns si ametesc !
Ametesc si ma uit in jos sa-mi treaca. Ametesc si mai tare ! Ametesc si mai tare pentru ca vad nume pe fiecare piatra ! Re-ametesc si ma gandesc ca e doar de la bere. Dar de la bere eu nu ametesc, eu ma transform in balaur ! Ma uit din nou in jos sa-mi treaca si ametesc din nou. Iote ...




Intrebarea mea pentru voi persista: Cate beri am baut ?

3 comentarii:

  1. ROFL!!! Balaure!

    R: saptesprezecemiidouasutetreizecisidoua

    RăspundețiȘtergere
  2. Raspunsul corect este evident 4.725 de dimineata pana-n seara. Florin a fost cel mai aproape ! Dau o bere !

    RăspundețiȘtergere